- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Profesionálny prístup a rýchle riešenie aj neštandardných objednávok charakterizuje firmu Sketch, s ktorou spolupracujeme už 6 rokov. Okrem výborných cien za kvalitné produkty sme sa na nich vždy mohli spoľahnúť s rýchlym dodaním a to aj vo vypätom období akým sú napríklad Vianoce. Dodané produkty sú vždy kvalitne spracované a riadne zabalené. Spolupráca s account manažérom je pre nás vždy príjemná.
GRANVIA
Veľmi sa mi páčila naša spolupráca pri objednávke darčekov pre deti zamestnancov našej spoločnosti pri príležitosti oslavy MDD. Komunikácia, ochota s prípravou aj výberom až po doručenie boli skvelé a na vysokej úrovni. Všetky požiadavky boli splnené! Určite zostávame v kontakte pre budúce akcie a už teraz sa teším na spoluprácu! Ďakujeme, ste super! Meno a priezvisko: Helena Koťková
IPECON, s.r.o. Helena Koťková
asistentka
Vždy ochotní pomôcť a riešiť aj nemožné. Dôležité je pre nás dodržať termín, mať kvalitné produkty a tlač. Sketch nás nikdy nesklamal.
Jana Trenčanská, DELL
Brand & Business Manager
Na začiatku to bolo pomalšie, ale koniec bol už suprový a rýchli, všetko bolo tak, ako sľúbili. Veľká spokojnosť. Na budúce určite áno, opäť objednáme.
KVT-Fastening, spol. s r. o. Martin Čierny
sales manager
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
![ebook](/img/ebook.png)
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
-
- Slovník marketingových pojmov
- Virálny marketing
Virálny marketing
Virálny marketing je snom každého podnikateľa. Virálny totiž znamená, že sa šíri ako vírus. Virálny marketing teda spolieha na samošírenie sa reklamného odkazu, či už vo forme textu, obrázku, alebo najčastejšie videa. Výborným príkladom sú vtipné reklamy, ktoré ľudia zdieľajú na svojich sociálnych sieťach.