- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Ďakujeme veľmi pekne firme Sketch za opätovnú skvelú spoluprácu. Objednali sme si mikiny s potlačou a mali sme trochu časový stres, ale komunikácia s pánom Ščepánom bola veľmi promptná a efektívna, preto sme objednávku pekne stihli. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
PARTNERS JM, s.r.o.
Ďakujem krásne, za všetko tip-top a ešte aj rýchlo!
Barbora Kalčoková - Gepard Finance
Marketingová riaditeľka
So Sketch sa spolupracuje veľmi dobre, sú ochotní pomôcť s grafikou, so zmenami v grafike atď. Majú veľmi dobrý výber. Perá, čo sme objednali sú kvalitné, aj potlač je odolná. Doručené boli včas a až do kancelárie k nám :)
GH - SLOVENSKÁ JAZDECKÁ FEDERÁCIA
Firma Sketch je pre nás synonymom proklientského prístupu. Perfektná komunikácia, ochota nájsť to najlepšie riešenie, ale aj snaha prekonať prekážky, ktoré sa občas zdajú neprekonateľné. Zrazu zistíte, že to čo sa inde nedá a nestíha, vedia v Sketchi ochotne vyriešiť a objednaný tovar dodať ešte skôr, ako ste to pôvodne naplánovali.
Charita.sk - Lukáš Melicher
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
- Slovník marketingových pojmov
- SWOT analýza
SWOT analýza
SWOT je analýza silných a slabých stránok podniku, ale aj produktu, či služby. Je zložená zo štyroch častí, Silné stránky (Strengths), Slabé stránky (Weaknesses), Príležitosti (Opportunities) a Ohrozenia (Threats). Pozor, SWAT analýza nie je stratégiou, ale slúži na jej správne zadefinovanie.