- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Veľmi promptné riešenie a vybavenie zákazky za rozumnú cenu, ďakujeme !
.
ŠK Cyklo-Tour Sereď
Veľmi ochotná a milá komunikácia ohľadom našich požiadaviek a navyše dodávka dokonale splnila očakávania. Sketch je firma, ktorú budeme radi odporúčať ďalej. Príkladná spolupráca, ďakujeme!
R-Bit Technology, s.r.o.
Softvérová spoločnosť
Firma Sketch je pre nás synonymom proklientského prístupu. Perfektná komunikácia, ochota nájsť to najlepšie riešenie, ale aj snaha prekonať prekážky, ktoré sa občas zdajú neprekonateľné. Zrazu zistíte, že to čo sa inde nedá a nestíha, vedia v Sketchi ochotne vyriešiť a objednaný tovar dodať ešte skôr, ako ste to pôvodne naplánovali.
Charita.sk - Lukáš Melicher
Myslím, že úplne na 100% všetko šlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na málo času (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi, čo by mohlo, by bolo dobré zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to všade - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočne, lebo to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar
Slovenská spoločnosť aktuárov
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
- Slovník marketingových pojmov
- Konverzia
Konverzia
V marketingu na internete označuje pojem konverzia situáciu, keď návštevník webstránky vykoná požadovanú akciu z pohľadu majiteľa webstránky. To môže byť nákup v eshope, poslanie emailu, registrácia do newsletteru, zatelefonovanie, ... Pravdepodobnosť, že sa z návštevníka stránky stane zákazník sa označuje ako konverzný pomer, prípadne miera konverzie.