- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Ďakujem za spoluprácu pri potlači tričiek, kolegom to na akciu veľmi pristalo :)
Michaela Řezaninová - 1PF s.r.o.
Dorazila nám zásielka s perami. Chcem sa Vám veľmi pekne poďakovať. Perá sú krásne, mala som obavy o to "PSG PLUS - oranžové farby nebudú ladiť, lebo na náhľade to vyzeralo inak, ale naživo sú pekné. Sme veľmi spokojní, určite ešte do budúcna u Vás budeme objednávať reklamné predmety pre naše firmy :)
Ľubica Ligdová - PSG Plus
Všetko v úplnom poriadku, komunikácia, ústretovosť a odbornosť predajcu. Tovar dorazil tak, ako sme sa dohodli a v požadovanej kvalite.
Miroslava Magdošková
Obchodný manažér / LAUDACO s.r.o.
Myslím, že úplne na 100% všetko išlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na malú dobu (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi čo by mohlo by bolo dobre zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to stave - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočné, pretože to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar, Slovenská spoločnosť aktuárov
Podpredseda
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
CPA
CPA (Cost Per Action), v preklade Cena Za Akciu, je marketingový pojem, ktorý sa používa na vyjadrenie hodnoty získanej požadovanej akcie v podobe kliku, predaja, alebo potvrdenia (odberu newsletteru, registrácie na webstránke, poslanie žiadosti o kontakt, ...). Vypočítava sa ako podiel vynaložených finančných prostriedkov a počtu vykonaných akcií.