- Bounce rate
- Cieľová skupina
- CMS
- Cookie / Cookies
- Landing page
- Kód 404
- HOAX
- Konverzia
- Persóna
- PPC
- ROAS
- SEO
- Brand awareness
- SITEMAP (mapa stránok)
- CPA
- SWOT analýza
- UX
- Virálny marketing
- Analytické nástroje
- CTR (Miera prekliku)
- KPI (Key Performance Indicators)
- Obsahová sieť
- Vyhľadávacia sieť
- Microsite
- JAVA
- Responzivita, responzívny dizajn
- Digitálna tlač
- Ofsetová tlač
- ROI
- Spam
- CPT
- Potlač
Povedali o nás
Na začiatku to bolo pomalšie, ale koniec bol už suprový a rýchli, všetko bolo tak, ako sľúbili. Veľká spokojnosť. Na budúce určite áno, opäť objednáme.
KVT-Fastening, spol. s r. o. Martin Čierny
sales manager
Sme veľmi spokojní!:) S tlačou a prípravou nám pomáhala pani Mencová, ktorú som omylom otravovala aj počas jej dovolenky, aj napriek tomu zodvihla telefón a vypočula ma, za čo sa opäť ospravedlňujem a ďakujem! Kvôli zlému časovému manažmentu z našej strany sme, myslím si, objednávku na tlač zadávali s dosť malým časovým predstihom, ale aj napriek tomu sa všetko stihlo a podarilo vybaviť. Vďaka, a budúci rok dúfame ešte raz.:)
Ema Kopperová
Komora manažérov kybernetickej bezpečnosti / marketing
Všetko v úplnom poriadku, komunikácia, ústretovosť a odbornosť predajcu. Tovar dorazil tak, ako sme sa dohodli a v požadovanej kvalite.
Miroslava Magdošková
Obchodný manažér / LAUDACO s.r.o.
Myslím, že úplne na 100% všetko išlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na malú dobu (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi čo by mohlo by bolo dobre zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to stave - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočné, pretože to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar, Slovenská spoločnosť aktuárov
Podpredseda
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info

Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.
ROAS
Skratka ROAS pochádza z anglického Return on Advertising Spend, čiže návratnosť investície do reklamy. Touto metrikou sa meria efektivita jednotlivých reklamných kampaní, čiže koľko eúr som získal na jedno vynaložené euro na reklamu.