- Doprava a platba
- Ako nakupovať
- Katalógy reklamných predmetov
- Vyhľadávanie produktov
- Akým spôsobom môžem objednávať
- Nákupný proces
- Minimálne odbery
- Množstevné zľavy a darčeky
- Partnerstvo pre reklamné agentúry
- Obchodné podmienky
- Naši obchodníci
- Chránená dielňa - náhradné plnenie
- Vzorky reklamných predmetov
- Online stretnutie
- Darčekový servis na mieru
- Podmienky získania akcií alebo zliav v prebiehajúcich kampaniach
- Reklamácie
- Ochrana osobných údajov
- Proces výroby
- Najčastejšie otázky a odpovede
- Kedy objednávka bude hotová, kedy dostanem predmety s potlačou?
- Koľko ma to bude celé stáť?
- Je to vhodné do umývačky riadu ?
- Môžem potláčaný textil prať na vyššom stupni ?
- Kedy môžem dostať zľavu ?
- Ako sa tvorí cena potlače ?
- Aká je minimálna výška nákupu ?
- Ako realizujete potlač na predmety ?
- Ako si vybrať správny predmet?
- Ako dlho trvá dodanie predmetu/ako zabezpečujete poslanie predmetov?
- Môžete mi tovar poslať aj do zahraničia ?
- Môžem platiť na faktúru ?
- Môžem za tovar platiť kartou ?
- Pošlete mi vizualizáciu/náhľad na predmet?
- Čo je logo v krivkách / vektoroch ?
- V akých súboroch mám dodať logo ?
- Mám logo z ktorého nám to už tlačili, prečo to neviete/nerobíte Vy ?
- Nemám logo v krivkách/vektoroch, čo teraz ?
- Čo sú to Panthone farby / konkrétne čísla farieb ? V akých hodnotách sa určujú ?
- Značky
Povedali o nás
Spoločnosť Sketch vnímam nie ako dodávateľa, ale ako partnera na ktorého sa môžem spoľahnúť. Ďakujem.
Martin Štefanek - Hurricane, s.r.o.
CEO
Oceňujem prístup pána Doxanského pri komunikácii, poradenstve i realizácii výroby. Tovar ste nám dodali podľa dohody. Kvalita tovaru bola očakávaná a kvalita vyšitia loga veľmi dobrá. Celkovo bola spolupráca skvelá a ohlas na dodané produkty bol výborný. Navrhujem však častejšiu revíziu a aktualizáciu vášho webshopu. Veľmi často sa stáva, že dostupnosť tovaru nie je aktuálna.
Peter Buday / TOI TOI & DIXI, s.r.o.
Marketingový manažér
So spoločnosťou SKETCH spolupracujeme už niekolko rokov. Najskôr s p. Jaroslavom Ihnačákom, po ktoreho odchode nas prevzala p. Paulína Mihálová. Spolupráca prebiehala výborne, vždy bola snaha výjsť nám v ústrety v našich objednávkach. Ak sa vyskytli malé nezrovnalosti, boli vyriešené promptne. Komunikácia výborna, budeme sa na Vás určite obracať s objednavkami aj v budúcnosti.
Eva Prekopová
Kancelária predsedu OZ KOVO
Myslím, že úplne na 100% všetko išlo ako som očakával. Od komunikácie, po kvalitu a čas dodania. Cením si prístup pani Milky Mencovej, veľmi promptne reagovala, pomohla s výberom, aj vzhľadom na malú dobu (týždeň) sa podarilo všetko zrealizovať k mojej spokojnosti. Nenapadá mi čo by mohlo by bolo dobre zlepšiť, ale tak zopár tipov: - samozrejme znížiť ceny a tak, ale to stave - ponuka je veľmi široká a ťažko sa v nej orientuje: v mojom prípade keď som potreboval tovar do týždňa, a nebolo mi úplne jasné čo je ešte možné potlačiť a dodať a čo už pozerám zbytočné, pretože to nie je dostupné. Takže neviem či som si vybral optimálne, ale nakoniec som bol spokojný.
Jozef Hancar, Slovenská spoločnosť aktuárov
Podpredseda
Chcete vedieť ako nevyhadzovať peniaze za reklamné predmety? Máme pre vás sprievodcu. Viac info
Vyplnite e-mail a stiahnite si zadarmo e-book.