5 trendov online médii na rok 2018

Zverejnený

Online médiá sa pomaly stali neodmysliteľnou súčasťou života takmer každého z nás. S určitosťou z trhu vytláčajú klasické médiá aj napriek tomu, že klasické médiá sú z pravidla považované za pravdivejšie a overené.

Zrhnutie minulého roku a začiatok nového

Minulý rok zo sebou priniesol nespočetné množstvo noviniek na internete. Vývojári instagramu a facebooku nám predviedli tzv. stories, v ktorých sa ľudia môžu deliť s priateľmi o zážitky z posledných 24 hodín. Ďalej sme boli svedkami vzniku Chatbotov, s ktorymi majú ľudia možnosť si písať v prípade, že nemajú s kým, alebo len jednoducho chcú skúsiť, aké je písať si s technológiou namiesto človeka. Pokrok je nezastaviteľný a je veľmi tažké ho predpokladať. My Vám však prinášame 5 trendov, ktoré s určitosťou budeme môcť v tomto roku vidieť.

{rgx:save:0}

1. Vzťahy značka vs. zákazník.

Ľudia na sociálnych sieťach veľmi radi zdieľajú nielen svoje zážitky, ale taktiež svoje najnovšie módne značkové oblečenie či obuv. Tohto trendu si všimli už takmer všetky módne značky a preto sa v roku 2018 zamerajú na vylepšenie ich vzťahov so zákazníkmi na sociálnych médiach. Možno aj Vy budete mať možnosť získať odozvu od svojej obľúbenej značky vďaka tomu, že ju označíte na svojej fotografii.

{rgx:save:1}

2. Tvárové filtre a digitálna realita.

Určite všetci poznáme filtre na fotografiách, ktoré nám postupne predstavili všetky sociálne siete. Ak ste si však mysleli, že fotografií s filtrom psíka či retro okuliarov už bolo dosť, práve naopak. Instagram, Snapchat aj Facebook ohlásili, že filtre a videá s upravovateľnou digitálnou realitou nás budú sprevádzať aj v tomto roku a to v oveľa väčšej miere!

{rgx:save:2}

3. Influenceri ako marketingový ťah.

Dnes už nie je ničím výnimočné, že svetové značky si kupujú reklamné miesta vo videách, či postoch sociálnych influencerov. Pretože si uvedomili, že najovplyvnitelšia skupina ľudí sú práve fanúšikovia spomínaných influencerov, tento rok do nich zainvestujú ešte viac peňazí.

4. Live streaming.

Videá a fotky sú síce najväčším trendom, avšak stále viac a viac ľudí sa začalo venovať live streamingu. Sledovať ako niekto prezentuje svoje názory naživo je oveľa viac uveritelnejšie a divák má tak pocit, že s vysielajúcim má akési silnejšie spojenie, ako by mal napríklad z nahratého a zostrihaného videa. Onedlho si budete môcť vychutnať živé videá so všetkými svojimi oblúbenými osobnosťami či priateľmi.

{rgx:save:3}

5. Online domové párty nebudú ničím výnimočné.

Ak máte veľa priateľov, ktorých často nevidíte kvôli vzdialenosti, alebo máte veľa online priateľov, tento trend Vás určite poteší. Facetime ponúkne možnosť tzv. online houseparties, čo sú vlastne spojené hovory medzi viacerými účastníkmi. Čím ďalej, tým viac ľudí bude túto možnosť využívať a užívať si tak príjemné chvíle so svojimi priateľmi online.

Rok 2018 je už v plnom prúde, online média sa rozrastajú a bezpochyby nemajú v pláne spomaliť. Tak čo, ste pripravený?

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt