Ukaž logo - zlepši marketing 3. časť. KOFI-KOFI, kvalitní káva z kofi trucku

Zverejnený

V tomto podcaste som vyspovedal jedného zo zakladateľov značky KOFI KOFI, Igora Slávika a jeho manželku Sabinu Slávikovú. Ak chcete zistiť, ako sa buduje značka a sieť pojazdných kaviarní, určite si podcast vypočujte až do konca. Na konci videa hostia dostanú darčeky, ktoré som pre nich navrhol a nechal potlačiť.

0:00:24 úvod
0:01:13 začiatky KOFI-KOF
0:03:14 ako vznikol názov KOFI-KOFI
0:04:57 ako vzniklo logo KOFI-KOFI
0:07:45 vytvorenie kofi trucku pre rozvoz kávy
0:09:54 káva v kofi trucku
0:10:43 ako vznikla sieť KOFI-KOFI trucků
0:13:45 prevádzka KOFI truckov a výzvy
0:15:38 marketing KOFI-KOFI
0:17:49 výcvik ľudí pre KOFI-KOFI trucky, flyboy
0:23:07 predaj produktov a druhy káv v KOFI-KOFI
0:26:50 dizajn obalov a pohárov na kávu
0:27:04 použitie loga a dôvod, prečo pristúpili k redesignu KOFI-KOFI loga
0:28:53
redesign loga a problémy pri potlači s logom
0:30:17 priebeh redesignu loga
0:35:04 komunita KOFI-KOFI, charitatívne akcie - KOFI pomáha
0:37:30 ukážky dizajnov pohárov
0:41:40 ekológia a udržateľnosť v KOFI-KOFI
0:45:10 spolupráca s nadáciami v aplikácii
0:46:38 covid a situácia na trhu
0:49:55 trendy v oblasti marketingu a marketing v KOFI-KOFI
0:51:33 zamestnanci v KOFI-KOFI a ich práca
0:56:25 prieskum referencií zo sociálnych sietí s použitím chatu GPT, tipy pre firmy, ktoré predávajú kávu v horizonte 10 roko
1:04:05 záver podcastu s odovzdávaním darčekov na mieru pre hostí

Autor článku:

František Harangózo

Grafik

Fero je skúseným grafikom, dizajnérom a online manažérom. Už od strednej školy sa venuje grafickému dizajnu, ku ktorému časom pribudol aj záujem o online marketing. Stále na sebe pracuje a rád sa rozvíja. Klientovi vie ľudskou rečou a s pokorou vysvetliť i zložité termíny a postupy. Fero pomáha firme aj klientom rásť už takmer 10 rokov.

Vytvoriť rýchly dopyt