Ipčko - marketing, ktorý zachraňuje životy - @IpckoSk | Ukaž logo - rozhovor o marketingu , 6. diel

Zverejnený

Tentokrát sme ako hosťa pozvali Mareka Madra z Ipčka. Marek je riaditeľom internetovej linky dôvery určenej mladým ľuďom, ktorá poskytuje bezplatnú psychologickú pomoc. V tomto videu sa pozrieme na to, ako sa táto organizácia prezentuje online alebo na verejnosti. Tiež sa dozviete, aké kroky podniká, aby bola viditeľná a ľahko dohľadateľná pre tých, ktorí jej pomoc potrebujú.

Obsah:

0:25 Vznik loga Ipčko, zoznam lôg a projektov
9:53 Možnosti ako sa dostanú ľudia k pomoci od Ipčka
14:56 Centrá pomoci Ipčka pomáhajú cítiť výnimočne.
22:10 Online projekt terennej práce - online street work
23:32 Spôsoby ako kontaktujú ľudia ipčko a ktorú formu komunikácie si vyberajú. Dozvieťe sa, podľa toho čo prežívaš volíš aj formu komunikácie.
30:36 Kampaň "Koľko máš životov?" k svetovému dňu prevencie samovrážd
32:04 Financovanie ľudí a dobrovolníkov
33:30 Najčastejšie problémy mladých ľudí v spoločnosti
41:16 Sponzoring Ipčka. Motivácia sponzorov k podpore
49:42 Limity dostupnosti bezplatného poradenstva
51:26 Podcast od ipčka s názvom hmm
51:44 Spolupráca s reklamnými agentúrami na tvorbe reklamy
53:50 darčeky pre hosťa

Autor článku:

František Harangózo

Grafik

Fero je skúseným grafikom, dizajnérom a online manažérom. Už od strednej školy sa venuje grafickému dizajnu, ku ktorému časom pribudol aj záujem o online marketing. Stále na sebe pracuje a rád sa rozvíja. Klientovi vie ľudskou rečou a s pokorou vysvetliť i zložité termíny a postupy. Fero pomáha firme aj klientom rásť už takmer 10 rokov.

Vytvoriť rýchly dopyt