Ekologický branding

Zverejnený

Pri poskytovaní našich produktov firmám,  pomáhame rozširovať a posilňovať ich brand. Súčasne si však plne uvedomujeme ekologický dopad, ktorý môže mať výroba a distribúcia reklamných predmetov. Týmto článkom by sme chceli inšpirovať našich klientov, aby pri budovaní svojej značky nezabúdali aj na ekológiu.

Budovanie značky - branding je možné robiť aj ekologicky.

5 kľúčových tipov, ktoré by mali byť súčasťou ekologického brandingu:

1. Udržateľné balenie: Použitie recyklovateľného alebo biodegradovateľného balenia pre vaše produkty. Tento druh balenia je nielen ekologický, ale aj ukazuje zákazníkom vašu angažovanosť v ochrane životného prostredia. Ako príklad na obrázku, papierová páska s vašim logom.  Namiesto stoviek metrov plastovej pásky, míňajte papierovú, ktorá sa vie ľahšie rozložiť. 

papierove lepiace pasky s logom

2. Použitie ekologických reklamných predmetov: Ekologické reklamné predmety sú alternatívou k tradičným reklamným predmetom, ktoré zvyčajne obsahujú plastové alebo neobnoviteľné materiály. Ekologické reklamné predmety, ako napríklad biodegradovateľné pero, taška z organickej bavlny alebo recyklovaný notes. Tieto predmety môžu pomôcť zvýšiť povedomie o firme a zároveň sa podieľať na ochrane životného prostredia.

ekologický branding

3. Transparentnosť a certifikácie: Ak sa bavíme o reklamných predmetoch tak už dnes mnoho výrobcov poskytuje certifikáty, ktoré spĺňajú rôzne ekologické štandardy. My sme v našom zozname produktov od týchto dodávateľov vytvorili filter, pomocou ktorého je možné tieto ekologické predmety nájsť.

filter ekologických predmetov

4. Komunikujte väčšinu kampaní online. Vaša reklamná stratégia by mala odrážať váš záväzok k udržateľnosti. Používajte, preto v čo najväčšej možnej miere digitálnu komunikáciu ako e-maily alebo sociálne médiá, namiesto tradičnej tlačenej reklamy.

5. Spolupráce a Partnerstvá: Spolupracujte s inými zelenými značkami alebo neziskovými organizáciami, ktoré podporujú udržateľnosť. Tieto partnerstvá môžu posilniť váš ekologický odkaz a zároveň rozšíriť dosah vašej značky.


Zavedením týchto tipov do vašej brandovej stratégie nielenže posilníte svoj ekologický image, ale tiež prispievate k vytvoreniu zodpovednejšieho a udržateľnejšieho podnikateľského prostredia.

Autor článku:

František Harangózo

Grafik

Fero je skúseným grafikom, dizajnérom a online manažérom. Už od strednej školy sa venuje grafickému dizajnu, ku ktorému časom pribudol aj záujem o online marketing. Stále na sebe pracuje a rád sa rozvíja. Klientovi vie ľudskou rečou a s pokorou vysvetliť i zložité termíny a postupy. Fero pomáha firme aj klientom rásť už takmer 10 rokov.

Vytvoriť rýchly dopyt