Čo je branding a akú úlohu v ňom zohrávajú reklamné predmety?

Zverejnený

Všetko má svoj príbeh. Tak ako ho máte vy, má ho aj vaša firma. A tento príbeh sa skrýva za vašou značkou. Je to váš brand. Je to to, čo ľudia hovoria, keď myslia na vašu firmu. To, čo predáva vaše produkty a služby. To, čo zhmotňuje filozofiu vašej spoločnosti. Ako na úspešný branding? Ako budovať svoju značku a zároveň si spraviť reklamu? Ako sa prezentovať a byť úspešný? Naučte sa ten príbeh vyrozprávať!

via GIPHY

Brand nie je iba vaše logo.

Nie je to iba meno vašej firmy. Je to duša celej spoločnosti. Je emóciou, ktorú zákazník pociťuje, keď sa stretne s ponukou vašich služieb alebo produktov. Je to všeobecne známy symbol, ktorý identifikuje vašu spoločnosť, a zároveň ju výrazne odlišuje od konkurencie.

Aký je váš brand? Aký chcete, aby bol? Akým smerom vaša značka kráča?

Keď nájdete konkrétne odpovede na tieto otázky, môžete sa pustiť do brandingu. Môžete začať budovať svoju značku a posilňovať ju vhodne zvolenou reklamou a marketingovou stratégiou. Pretože značka nie je nikdy hotová. Značka a verejné povedomie o nej, je proces, na ktorom treba neustále pracovať. Využite marketing, aby ste pomohli svojim zákazníkom nakupovať u vás. Využite reklamu, aby ste sa udržali v mysli svojich stálych zákazníkov a dostali sa do povedomia zákazníkov potenciálnych.

Brand:

  • - je dušou
  • - je emóciou
  • - je symbolom
  • - je príbehom

Počuli ste už o firme, ktorá neinvestuje do svojho brandingu? Ktorá sa rozhodla, že nepotrebuje marketing a reklamu? Samozrejme, že nie. O tej firme totiž nepočul nikto. A nikto ani nikdy nebude. Takáto firma síce existuje, ale je iba tieňom svojej konkurencie. Neviditeľný hráč, ktorý sa sám posadil na lavičku, pretože jeho prítomnosť na ihrisku je nepodstatná a nijako neovplyvňuje priebeh hry. Do kontaktu s týmto hráčom sa dostanete iba jedným spôsobom, a to tak, že o neho náhodou zakopnete. A firma, o ktorú sa dá len zakopnúť, taká to môže čoskoro zabaliť, pretože k zisku a úspechu sa „náhodou“ ešte nikdy nikto nedostal. Zamerajte sa na svoj brand a ukážte sa! Predstavte sa vo svete biznisu a postarajte sa o to, aby vašu firmu bolo vidieť.

{rgx:save:0}

Aký typ prezentácie zvoliť? Do akej formy reklamy investovať?

Jeden z obľúbených variantov, ako budovať a upevňovať svoj imidž sú aj reklamné predmety s potlačou. Reklamné predmety sú dôležitou súčasťou vášho marketingového plánu. Sú nositeľom vášho imidžu, formujú tvár vašej firmy a časom sa stávajú pripomienkou osobného kontaktu a dôkazom úspešnej spolupráce.

Vhodne zvolené reklamné predmety s potlačou:

  • - prezentujú imidž vašej firmy
  • - sú nosičom reklamy
  • - podporujú predaj

Buďte kreatívni! Buďte originálni! So správne potlačeným reklamným predmetom alebo reklamným oblečením zostane vaša firma na očiach a pokračuje vo svojom brandingu.

Aj uchádzač o zamestnanie potrebuje svoju reklamu. Na pohovor však neprinesie tričká so svojou tvárou, ale poriadne vymakaný životopis aj s motivačným listom. To sú jeho reklamné predmety. Jeho vizitky, jeho oblečenie, jeho vystupovanie. Chce sa predať, a preto vhodne volí nástroje svojej stratégie. Jeho reputácia sa zároveň stáva jeho značkou. Je veľmi dôležité zvoliť si správne reklamné predmety. Predmety propagácie, ktoré podporujú filozofiu a imidž vašej firmy.

Pri vyberaní a tvorbe reklamných predmetov myslite na cieľ, ktorý chcete propagačnou vecičkou dosiahnuť. Myslite na spojitosť predmetu a vašej firmy. Myslite na účel predmetu a jeho životnosť. Pri konkrétnej potlači si dajte záležať, aby to, čo na predmet dáte vytlačiť bolo jednoduché, originálne, zapamätateľné a vtipné. S úspechom vášho reklamného predmetu prichádza aj úspech firmy a výrazné posilnenie brandu ako takého.

{rgx:save:1}

4 kľúčové faktory pre výber reklamného predmetu:

  1. Jednoduchosť
  2. Originalita
  3. Zapamätateľnosť
  4. Vtip

Reklamné a propagačné predmety sú nosičom reklamy, za ktorú nemusíte platiť. Ak si predmety aj s potlačou zvolíte správne, z obyčajného propagačného predmetu sa razom môže stať večná reklama. Reklama, ktorú si vaši zákazníci vezmú domov a v podvedomí si odnesú domov aj vašu firmu. Potom stačí už len jediný pohľad a vaša firma sa opäť pripomenie. A to nielen zákazníkovi, ktorý váš reklamný predmet vlastní, ale aj všetkým, ktorých dizajn a potlač zaujal natoľko, že logo vašej firmy (napríklad na tričku aj s vtipným popiskom) sa vrylo hlboko do ich mysle, aj keď ho zazreli iba na pár sekúnd. Vďaka reklamným predmetom je vaša firma je stále viditeľná bez toho, aby ste za jej zobrazenie platili obrovské sumy.

Investujte do reklamných predmetov a prezentujte svoju firmy pri každej príležitosti. Vybrať si môžete z obrovskej škály reklamných vecičiek, a zároveň tak výborne doplniť imidž vašej spoločnosti. Okrem tradičných piertričiekzapaľovačovtašiekkľúčeniekfľašiek či diárov, si môžete vybrať aj originálne predmety ako aktovkypeňaženkyobaly na tablet alebo telefónvankúšiky do lietadla alebo prezentačné sladkosti či štýlové obaly pre fajčiarov.

  • - Zaujímavý dizajn a potlač
  • - Reklamné predmety alias večná reklama
  •  - Zviditeľnenie firmy za každých okolností
  •  - Originálne predmety


S vhodne zvolenou a zacielenou reklamou vaša firma ožije! Dostane novú sviežu tvár, stane sa farbou na miestach, kde doteraz bolo všetko sivé. Odlíši sa od konkurencie a posilní svoje miesto na trhu. Brand vašej spoločnosti máte v rukách práve vy! Dajte si záležať na tom, ako a akými prostriedkami ho formujete! Prezentujte sa najlepšie ako viete, buďte nápadití a nebojte sa kreativity! Nebojte sa vykročiť z radu a pripomínať sa kdekoľvek a kedykoľvek. Urobte zo svojej bežnej značky silnú značku!

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt