Ako vďaka súťaži zvýšiť predaj o 100%?

Zverejnený

Reklamné, cenové, analytické nástroje. Rozšírenie sortimentu, akcie a zľavy či vstup na nový trh. Pokúšate sa získať nových zákazníkov a zvýšiť predaj cez rôzne dobre známe predajné kanály alebo vďaka inovatívnym nápadom. Niekedy však to, čo sa nám môže na prvý pohľad javiť ako zložité, je z iného uhla pohľadu úplne jednoduché.

Graf ako zvysit predaj

 

Nápad, rozpočet, návrh a realizácia.

Letné mesiace nemá v láske azda žiaden podnikateľ. S uhorkovou sezónou sa každý snaží vysporiadať čo najlepšie a v kútiku duše sa modlí, aby čo najrýchlejšie skončila. Prečo však zo slabosti neurobiť svoju prednosť? Keď ostatní dovolenkujú, vy môžete zapojiť všetku svoju predstavivosť, využiť viac voľného času a hneď máte oproti konkurencii navrch! 

Napad, Plan, Akcia

Slávny starogrécky filozof Aristoteles povedal: ,,Človek je tvor spoločenský.". Dnes by sme jeho výrok mohli upraviť aj na: ,,Človek je tvoj súťažívý."... Pred letom nás oslovila spoločnosť Delikomat, ktorá sa viac ako 15 rokov zaoberá predajom kvalitnej kávy z automatov. Ich odkaz bol jasný: „Pripravte nám spotrebiteľskú súťaž. Takýto máme budget, chceme zvýšiť predaj.“ Ostatné už bolo na nás. Dôležité je uvedomiť si, že každý klient je individuálny, a každá ponuka musí byť šitá na mieru, aby jej výsledok bol čo najefektívnejší a klient, čo najspokojnejší. Vzhľadom na skúsený tím, ktorý máme v našej agentúre k dispozícii, boli tieto podmienky samozrejmosťou. Kým sme však prešli k samotnej realizácii a spusteniu súťaže, bolo potrebné naplánovať si ešte ďalšie kroky, a to precízne:

1. Ceny do súťaže

S klientom sme si prešli možnosti reklamných predmetov a atraktívnosť cien, ktoré by sme mohli do súťaže zaradiť. Vyšiel nám z toho celkom pekný zoznam cien, medzi ktorými nechýbala hlavná cena v podobe zájazdu na Krétu pre 2 osoby, exkluzívne kávovary Siemens, mobily, tablety a ďalších vyše 190 cien. 

Delikomat sutaz

2. Grafika

Jeden z najdôležitejších, a zároveň najnáročnejších krokov v celej príprave spotrebiteľskej súťaže, je nepochybne pretavenie kreatívnych myšlienok a nápadov do reálnych grafických návrhov. Hodiny brainstormingu, dolaďovania a schvaľovacieho procesu, boli však vďaka našej skvelej obchodnej manažérke Dominike a skúsenému tímu grafikov ľahko zvládnuteľné, a pripomienok od klienta bolo naozaj minimum. O súťaži sme dali ľuďom vedieť aj vďaka potlači na kávomatoch, pohároch, banneroch, nálepkách či magnetkách. Nezabudli sme ani na zdieľanie príspevku o súťaži na našej facebookovej stránke.

Automat Delikomat sutaz

Kávomat Delikomat. Hraj o ceny s pohármi COFFEE TO GO za 10 000 € + sadu magnetiek

Poháre súťaž Delikomat

Keď dopiješ, otoč pohár: Zákazník môže získať okamžitú výhru alebo si na spodnej strane pohára nájde odkaz "Daj si kávu ešte raz a skús šťastie zas."

3. Štatút súťaže

Kto sa môže zapojiť do súťaže o atraktívne ceny? ,,Každá fyzická osoba s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky, ktorá dovŕšila vek 18 rokov, a ktorá splní podmienky účasti v súťaži. V Súťaži budú výhercami Súťažiaci, ktorí si počas doby trvania súťaže zakúpia súťažný výrobok podľa bodu V. ods. 3 týchto pravidiel vydaného z kávomatu." 
Tieto a ďalšie dôležité informácie a podmienky súťaže, vrátane ošetrenia úradu pre ochranu osobných údajov, sme pre nášho klienta zabezpečili od A po Z. 

Magnetky Delikomat

Magnetky pre každého milovníka kávy, ktorý sa zapojí do súťaže s Delikomatom

Takže ako vďaka súťaži zvýšiť predaj o 100%?

Stačí ju len vedieť pripraviť. Dobre načasovať a perfektne spracovať. Vďaka spotrebiteľskej súťaži, ktorá momentálne prebieha niečo vyše mesiaca, klientovi stúpol predaj o fantastických 100% oproti minuloročnej letnej sezóne. A to sa súťaž ešte stále neskončila! Aj my v Sketchi máme radi kávu, ale nielen preto pokračujeme v spolupráci s Delikomatom na podobných súťažiach, na ktoré sa môžete tešiť už teraz! Dostali sme slová chvály, dôveru a preukázali výsledky. Nadväznosť na spoluprácu je preto prirodzená.

Uspech

V prípade, že máte záujem o vypracovanie spotrebiteľskej súťaže, neváhajte kontaktovať našu obchodnú manažérku Dominiku Milecovú, ktorá si s vami s radosťou prejde vaše možnosti a pripraví ponuku šitú na mieru.

                                                            Dominika

                                                                 tel.: 02/ 4848 4040 
                                                                mobil: 0905 141 355
                                                        e-mail: milecova@sketch.sk

Sme reklamná agentúra, ktorá pracuje ako jeden tím. Spoločne sa snažíme pre našich klientov zabezpečiť maximálnu spokojnosť a vytvoriť čo najlepší firemný profil: Reklamné predmety, Tlač, potlač a dekor, Online marketing, Tvorba web stránok, Grafický dizajn. Riadime sa mottom „Sketch - Starosti s reklamou sú preč...“.

                                                          Logo Sketch

 

Jaroslav Ichnacak

Obchodný manažér

Jaro je energický a veľmi pracovitý človek s veľkým srdcom. Svoj obchodnícky potenciál a dlhoročné skúsenosti z call centra využíva v našom tíme od roku 2017. Popri práci sa venuje herectvu a svoju schopnosť získať si ľudí oceňujú mnohí klienti. Vie sa dohovoriť anglicky a poľsky.