Nie je pero ako pero

Zverejnený

O tom by nám vedel najlepšie rozprávať český ex-prezident Václav Klaus. Video z jeho "privlastňovacej" akcie si na internete pozrelo vyše 3 milióny ľudí a zdanlivo obyčajné pero sa spolu s Klausom stalo stredobodom pozornosti všetkých zahraničných médií.

Poviete si aj zlá reklama je reklama. Máte pravdu! Bola to tá najlepšia reklama pre… PERO. A aké ponaučenie si môžeme z tohto vziať? Že stači tak málo a lacná a efektívna reklama môže Vašu firmu pokojne dostať aj na titulky časopisov.

Ako si zvoliť správne pero?

perá

1. Zamyslite sa, kto je Váš zákaznik

Páni obľubujú perá s klipom, ktoré si väčšinou ukladajú do vrecka. Dámy naopak obľubujú menšie perá, pokojne aj v elegantných púzdrach.

2. Zvoľte materiál pera

Kovové, bambusové, plastové, drevené či papierové recykovateľné perá. Fantázii sa medze nekladú.

3. Aký správny typ potlače si vybrať?

Tampoprint, UV tlač či gravírovanie laserom.

 

Tááák pero už máte teraz stačí už „len“ zohnať prezidenta, ktorý Vám ho čmajzne :)

Jaroslav Ichnacak

Obchodný manažér

Jaro je energický a veľmi pracovitý človek s veľkým srdcom. Svoj obchodnícky potenciál a dlhoročné skúsenosti z call centra využíva v našom tíme od roku 2017. Popri práci sa venuje herectvu a svoju schopnosť získať si ľudí oceňujú mnohí klienti. Vie sa dohovoriť anglicky a poľsky.