Festivalový s(v)et

Zverejnený

Leto sa blíži rýchlejšie ako by sa nám mohlo zdať. Tisícky ľudí sa tešia na letnú sezónu plnú festivalov. Atmosféra na festivaloch je zvláštna tým, že ľudia vďaka nej uvoľnia a neboja sa žiť naplno. Aj preto sú festivaly skvelým miestom ako zviditeľniť svoj brand spôsobom, akým to inokedy nie je možné.

Pokiaľ idete so svojou značkou na niektorý z letných festivalov, máte jedinečnú príležitosť zviditeľniť sa a to v relatívne v krátkom čase. Sústredené publikum na “malom” priestore sa dostáva do kontaktu s vašou značkou prostredníctvom reklamných sloganov, vizuálnych bilboardov ako aj reklamných predmetov. Pre vašu značku je tento krátky čas veľmi dôležitý pre originálny kontakt s cieľovou skupinou.

{rgx:save:0}Na festivaloch môžete naraziť na mnoho stánkov. Niektoré sú s občerstvením, niektoré s drogériou, textilom, či dokonca hudobnými nástrojmi. Samozrejme, každý okoloidúci uvidí aj ten váš stánok, no pokiaľ ho chcete zaujať, musíte mu ponúknuť niečo iné, niečo zaujímavejšie ako vaši susedia. V našej firme máme napríklad dobré odozvy na nálepky, ktoré si zákazníci môžu nalepiť na batohy, či ich môžu dať svojim deťom a povedomie o vašej značke sa šíri do sveta. Podobné názory majú naši klienti aj na napríklad cukríky, či energetické nápoje. Komu nepadne po vyčerpávajúcom dni dobre energetický drink alebo cukrík pre unavené deti, či na potešenie vlastného jazyka? Spôsobov, ako prilákať nových zákazníkov je veľa a umožní vám to dokázať im kvalitu vašich služieb z prvej ruky. Reklamné predmety sú potom použité ako nástroj na zaujatie, udržanie zákazníka a propagáciu v jednom a využívajú ho aj tí najväčší hráči na trhu. Presvedčiť sa o tom môžete ešte teraz v júni napríklad na Folklórnom festivale vo Východnej, či na Topfeste. V júli vás čakajú klasiky ako festival Pohoda, najväčší na Slovensku, či Žákovic Open 2018. V auguste budete môcť navštíviť zas Grape festival 2018 a Uprising festival 2018, oba veľmi obľúbené s dlhoročnou tradíciou. S letom sa potom napríklad môžete rozlúčiť na konci augusta na Lodenici.

Čas do začiatku festivalovej sezóny sa teda neúprosne kráti a možností získať pre firmy tie pravé reklamné predmety, ktoré budú pomáhať ich značke rásť, sa kráti. Z vlastnej skúsenosti vieme, že ten posledný termín, do ktorého sa ešte všetko dá stihnúť bez problémov načas je najneskôr do konca júna.

Nakoľko sú pre nás klienti veľmi dôležití a chceme im pomôcť, rozhodli sme sa vytvoriť pre nich samostatnú sekciu v našom e-shope, ktorá im uľahčí výber tých správnych reklamných predmetov na festivaly od cukríkov až po batohy a dáždniky. Zoznam vznikol na základe skúseností a rád našich obchodníkov, ktorí v tomto období riešia viacero objednávok týkajúcich sa práve festivalov.

Pokiaľ si aj ty ten, kto chce zabojovať o meno svojej značky, nami ponúkaný zoznam nájdeš TU.

Festival Pohoda je najväčším festivalom na Slovensku a postupne si vydobil svoje meno v celej Európe. Dnes už nie je len hudobným festivalom, no nájdete tam aj rôzne divadelné predstavenia, literatúru, či diskusie. Minulý rok navštívili pohodu takmer 30 000 návštevníkov, ktorí si vypočuli 166 koncertov.

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt