Obal predáva a diár znamená poriadok.

Zverejnený

Poriadok. Mám rád poriadok vo veciach a samozrejme aj v hlave. Nie som chaotický typ, čo pobieha od úlohy k úlohe a stráca sa v tom, čo už malo byť dávno hotové. Chcem vedieť, kam smerujem, čo sú moje úlohy a to mi potom pomáha vysporiadať sa s vecami, ktoré prídu návalovo. Jasné, sú ľudia, ktorých životným štýlom je chaos. Ja k nim rozhodne nepatrím a moje vedomie akosi nedokáže uveriť tomu, že bez poriadku existuje dlhodobý progres, či osobný, poťažmo v spoločnosti. To, či so mnou súhasíte, alebo nie, je vecou osobnej skúsenosti. Ak máte radi poriadok a čas, ktorý ušetríte tým, že nepobehujete z miesta na miesto, lebo vlastne ani neviete kde máte byť, ste tu správne. Ušetrený čas môžete investovať do kreativity a navrhnúť diár pre vašu firmu, alebo firmu v ktorej pracujete.

 

 

Plánovanie

Od kedy ľudia začali plánovať, svoje plány si začali nejakou formou zaznamenávať. Najskôr to boli jednoduché záznamy o tom, čo sa podarilo. Napríklad, že ulovili dvoch bizónov. Zobrali papek a spravili na ňom dva zárezy. Klasik by povedal, že to bol hardcore analóg. S tým, ako sa ľudia začali usádzať, tak si začali robiť väčšie a väčšie zásoby a to si už vyžadovalo plánovanie. To so sebou prinášalo potrebu čoraz presnejšieho merania času, aby bolo plánovanie čím presnejšie. Meranie času a plánovanie sa nám podarilo v priebehu histórie celkom slušne zvládnuť a teraz máme možnosť  plánovať tak presne, ako len chceme.

Ako hovorí poučka, "Plánovanie zahŕňa stanovenie cieľa." a práve preto je to základné východisko pre všetky ostatné manažérske funkcie. 

Diár, pomocník pri plánovaní

V dnešnej dobe používame dva druhy diárov. Papierové a elektronické. Asi málokto z nás nepoužíva kalendár vo svojom mobilnom telefóne. Elektronické diáre do istej miery vytlačili papierové diáre. Máloktorý manažér však používa len elektronický diár alebo len papierový. Väčšinou ide o kombináciu oboch. Osobne si značím do elektronického diára opakujúce sa úlohy a novovzniknuté úlohy, ktoré musím dokončiť do určitého času si značím do papierového diára. Keďže som praktický typ, tak nosím cross body tašku, v ktorej mám diár aj pero stále po ruke.

 

Keď chcete originálny diár

 

Je to lacnejšie, ako by ste čakali. Samozrejme odvíja sa to od počtu objednaných kusov, ale v podstate platí, že ak chcete diár s vlastnou obálkou, jeden diár vás bude stáť od 4,26€ pri 100 kusoch, až po 3,78€ pri 1000 kusoch. Samozrejme to závisí aj od prebiehajúcich akcií, ale o mesiac od uverejnenia tohto článku sa už ceny môžu mierne líšiť.  Vlastná obálka znamená, že budete mať plnofarebne potlačenú prednú aj zadnú stranu diáru. Na návrhu sa dá celkom fajn vyblbnúť. Určite si spravte vo firme malý polhodinový brainstorming a prídite s ideou, ktorá vystihuje vašu spoločnosť. S diárom sa budete ukazovať v spoločnosti ľudí s ktorými máte obchodné kontakty, tak na to myslite a skúste svojich obchodných partnerov zaujať tým správnym spôsobom.

 

Diár špecialista

Väčšine ľudí stačí diár s klasickým rozložením strán. Volia si medzi denným, prípadne týždenným usporiadaním. Sú však firmy, ktoré majú špecifický rozsah úloh a tiež ich rozloženie počas dňa, či týždňa a preto si chcú optimalizovať aj stránky diára. Napríklad potrebujú viac miesta pre poznámky medzi deviatou a dvanástou hodinou, kolónku pre zapísanie telefónnych čísel, či emailov. Tu sa v podstate predstavivosti medze nekladú a sme schopní zabezpečiť klientovi naozaj skoro všetko. Stačí kontaktovať niektorého z našich obchodníkov.

 

Podporte svoj príbeh!

 

Či už je to obálka diára, alebo iný reklamný predmet, vždy majte na pamäti, že každý z reklamných predmetov by mal podporiť váš príbeh. Ľudia si najlepšie pamätajú príbehy, preto im prostredníctvom reklamných predmetov rozprávajte príbeh, prípadne sa staňte súčasťou ich príbehov a zážitkov. Vyberajte predmety a vizualizácie, ktoré súvisia s vami, charakterom a filozofiou vašej spoločnosti. 

 

Skvelý darček

Nezabúdajte, že originálny diár s potlačou je skvelým reklamným predmetom a poteší mnohých vašich obchodných partnerov, či zákazníkov. Vďaka diáru sa z nich stanú ambasádori vašej značky a to na celý rok!

 

Príklad nacenenia diárov s vlastnou obálkou

Pracovný diár - týždenný

Formát A5: 142 x 204 mm
Žltý papier, Obálka CMYK 4+0, Lesklé lamino, Lepenka bez peny 2mm, Lacetka 1x
100ks: 4,26€/ks
200ks: 4,03€/ks
300ks: 3,94€/ks
500ks: 3,87€/ks
1 000ks: 3,78€/ks

 

Mini diár - týždenný

Formát A6: 80 x 140 mm
Žltý papier, Obálka CMYK 4+0, Lesklé lamino, Lepenka bez peny 2mm, Lacetka 1x
100ks: 2,66€/ks
200ks: 2,52€/ks
300ks: 2,4€/ks
500ks: 2,3€/ks
1 000ks: 2,2€/ks

 

Denný diár

Formát A5: 142 x 204 mm
Denný blok SG, Obálka CMYK 4+0, Lesklé lamino, Lepenka bez peny, Lacetka 1x
100ks: 4,92€/ks
200ks: 4,69€/ks
300ks: 4,60€/ks
500ks: 4,54€/ks
1000ks: 4,45€/ks

*Ceny sú uvedené bez DPH a prepravných nákladov. 

 

Kontaktovať obchodníka

Prejsť na kategóriu Diáre s vlastnou obálkou

 

PS: S vlastnou obálkou môžete mať aj zápisník/notes. 

Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týždeň pripravuje v spolupráci s obchodníkmi zaujímavý newsletter, nahráva podcasty, píše blogy a premýšľa nad tým, ako posunúť Sketch ešte ďalej v online svete. Má skúsenosti s PPC, grafikou, písaním, ale aj s hudbou.