Ako prezentovať produkt v roku 2018 pomocou video prezentácie a 360° fotografie

Zverejnený

Ako prezentovať produkt v roku 2018 pomocou video prezentácie a 360° fotografie? Chcete oboznámiť svojich zákazníkov o službách a produktoch, ktoré poskytujete? Využite na to trend roku 2018: video prezentáciu a 360° fotografiu na sociálnych sieťach a webovej stránke. Buďte o krok bližšie a zaujmite vizuálom už dnes.

Túžite si prezrieť miesto na Zemi, ktoré ste zatiaľ nenavštívili no chcete vidieť, čo sa tam nachádza? Mexiko, Írsko, Rusko či Austráliu? Žiadny problém, stačí vám kliknúť na Google maps a panáčikom prejsť na miesto, ktoré potrebujete. Aké jednoduché a rýchle. Pomocou mapy vidíte oblasti, ktoré túžite vidieť priamo vo virtuálnej prehliadke.

{rgx:save:0}

Predstavte si teraz, že máte kamennú predajňu, v ktorej ponúkate svoje produkty. Denne sa po vašej predajni prejde množstvo zákazníkov, krásnym výkladom, príjemným personálom a dostupnosťou produktov zanecháte veľký dojem. Čo takto zanechať dojem z vašej predajne a produktov aj zákazníkom na internete?

Ukážte zákazníkom to najlepšie

Vaši zákazníci sú dnes oveľa náročnejší ako boli v minulosti. Prehľadávajú internet, porovnávajú ceny, miesta odberu, spôsoby doručenia a mnoho iných faktorov. Ak spĺňate ich požiadavky, vytvoria si k vám pozitívny vzťah a nakúpia práve u vás.

Ak svojim zákazníkom ukážete viac, ako to robí konkurencia je to veľké plus. Máte rôzne možnosti ako zaujať a získať si ich pozornosť. Jednou z nich je 360° virtuálna prehliadka vašej predajne alebo 360° fotografia.

Vašu virtuálnu prehliadku či fotografiu môžete už dnes vložiť na Facebook či Linkedin. Ukáže celé spektrum vašich služieb a produktov. Vaša predajňa už nebude neznámym miestom, kde neistí zákazníci budú váhať vojsť. Rozhodnú sa vás navštíviť, pretože si budú istí, že vo vašom obchode nájdu presne to čo potrebujú.

360° fotografia a video na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach sú dnes takmer všetci. Máte možnosť práve tam sa zviditeľniť a priblížiť vašim novým zákazníkom.

Facebook umožnil pridávanie 360° fotografie

 Ako vytvoriť 360° fotografiu na facebooku

Práca so sociálnymi sieťami vám umožní interaktívne pracovať s vašimi zákazníkmi. Prezentovať svoje produkty, služby, akcie, firmu, tím a mnohé iné. Dnes fotky či videá by pri správnej marketingovej kampani nemali chýbať. Začnite sa už dnes zviditeľňovať na sociálnych sieťach a získavajte z nich nových zákazníkov.

Vaša web stránka je prvý krok do obchodu

Chcete vášho potenciálneho zákazníka dostať do vašej predajne? Chcete od neho, aby vyskúšal vašu skúšobnú jazdu zadarmo alebo prvú hodinu jazykového kurzu?

Ukážte mu presne to, čo môže od vás očakávať na webovej stránke. Predstavte mu svoju službu vo videu, kde sa dozvie viac ako z článku. Krátke pútavé prezentačné video na webovej stránke dokáže rýchlejšie presvedčiť vášho nového zákazníka o vašej službe a získať si jeho dôveru.

Prezentujte 360°fotografiou drahšie a luxusné produkty, pri ktorých vaši klienti váhajú s nákupom. Rovnako tento nástroj môžete využiť pri náročnejších a drahších službách, ktoré poskytujte. Využili sme prezentačného video pri propagácií spoločnosti Optika optik Šimkovič.

Pripravujeme video prezentácie, 360° fotografie a virtuálne prehliadky

Pripraviť správnu prezentáciu spoločnosti nie je vždy jednoduché. Ak chcete získavať nových zákazníkov zo sociálnych sieti, z web stránky či z emailov je potrebné pripraviť správnu prezentáciu produktov a spoločnosti ako takej. Ukážte trhu svoje prednosti.

Môžete mať množstvo produktov, dostupnú predajňu, ochotný personál či kvalitné služby. Správnym videom, či fotografiou dokážete toto všetko správne od prezentovať trhu. Kontaktujte nás s vašou požiadavkou na tvorbu 360° fotografií, videa či virtuálnej prehliadky. Radi vám pripravíme tu správnu prezentáciu na mieru.

{rgx:save:1}

Autor článku:

Peter Mihál

Riaditeľ

Peter je zakladateľom a riaditeľom spoločnosti. Má dlhoročné skúsenosti nielen s vedením firmy, jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, avšak svoje vie povedať aj v mnohým ďalších oblastiach, ktoré sú dôležité ako pre firmu, tak klientov, ako napríklad marketing či grafický dizajn. Ovláda anglický a nemecký jazyk.

Vytvoriť rýchly dopyt