Podcasty a videá

Nie len textom je človek živý a preto pre vás točíme videá a podcasty. Dozviete sa v nich zaujímavé informácie nie len o reklamných predmetoch, ale aj marketingu.

Tipy na letný marketing - elektronické vychytávky a doplnky

Tipy na letný marketing - elektronické vychytávky a doplnky

| Vladimir Kmec

V tomto newsletteri sme si pre Vás pripravili výber rôznych vychytávok od jednoduchých lacnejších až po drahšie elektronické predmety. Nájdete tam nie len užitočné ale aj dizajnové predmety. Kedže video dnes hýbe svetom, tak všetky funkcie a výhody sme vám zhrnuli v krátkom videu ku každému predmetu.

Akú potlač použiť na tričká, mikiny a polokošele?

Akú potlač použiť na tričká, mikiny a polokošele?

| Vladimir Kmec

Tričká, polokošele a mikiny sú skvelým nositeľom reklamy. V tomto videu vám pomôžeme zorientovať sa akú najvhodnejšiu technológiu použiť na ich potlač.

Akú technológiu použiť na potlač tašiek?

Akú technológiu použiť na potlač tašiek?

| Vladimir Kmec

Tašky patria medzi najčastejšie a najpopulárnejšie reklamné predmety. V tomto videu vám pomôžeme zorientovať sa akú najvhodnejšiu technológiu použiť na potlač tašiek.

Akú potlač zvoliť na poháre a hrnčeky?

Akú potlač zvoliť na poháre a hrnčeky?

| Vladimir Kmec

Hrnčeky a poháre sú populárnym reklamným a darčekovým predmetom. V tomto videu vám pomôžeme zorientovať sa v tom, akú potlač zvoliť.

Akú potlač zvoliť na USB kľúč?

Akú potlač zvoliť na USB kľúč?

| Vladimir Kmec

Viete, akú potlač zvoliť na USB kľúč? Aké výhody a nevýhody má tampoprint, alebo gravír? Dozviete sa vo videu, kde Vlado spovedá Andreja.

Ukáž logo - 3. časť - 6 vlastností, ktoré by malo spĺňať každé logo

Ukáž logo - 3. časť - 6 vlastností, ktoré by malo spĺňať každé logo

| Vladimir Kmec

Logo by malo spĺňať 6 základných vlastností. Ktoré to sú sa dozviete v našom videu.

Ukáž logo - zlepši biznis: Rozhovor s Martinom Štefanekom z Hurricane

Ukáž logo - zlepši biznis: Rozhovor s Martinom Štefanekom z Hurricane

| Vladimir Kmec

Vo videu sa rozprávame s Martinom Štefanekom, majiteľom firmy Hurricane, ktorá zabezpečuje technické zázemie pre rôzne eventy a akcie.

Ukáž logo - 2. časť - Logo ako základný nástroj komunikácie

Ukáž logo - 2. časť - Logo ako základný nástroj komunikácie

| Vladimir Kmec

Prečo je logo tou úplne prvou vecou, ktorú musíte mať, ak chcete komunikovať svoje produkty, alebo služby? Čo by malo logo komunikovať? Pozrite si rozhovor s Vladom a Ferom a dozviete sa viac.

Ukáž logo - 1. časť - Čo je logo?

Ukáž logo - 1. časť - Čo je logo?

| Vladimir Kmec

Chcete sa dozvedieť o tom, čo to vlastne je to "logo"? Pozrite si rozhovor Fera a Vlada na túto tému v našom novom seriály o logách.