Každý kus originál - technologie pre personalizovanú potlač

Zverejnený

personalizovana potlač

V dobe, keď si zákazníci všímajú detaily, nestačí len rozdávať darčeky. Treba zaujať – a zároveň byť osobný.

Personalizované reklamné predmety sú jedným z najefektívnejších spôsobov, ako zanechať dojem, ktorý má zmysel. Nejde len o potlač – ide o pocit, že to nie je “len ďalší predmet”. Ale niečo, čo je moje.

U nas v SKETCH používame dve technológie, ktoré nám umožňujú variovať dizajn pri zachovaní kvality a efektivity: digitálny termotransfer (DTF) a laserové gravírovanie. V tomto blogu vám ukážeme, ako sa dajú využiť, aké majú výhody a čo treba pri ich použití zvážiť.


Digitálny transfer (DTF): Keď sa jeden dizajn mení na desiatky unikátov


DTF je ideálny pre textil – a to najmä vtedy, keď potrebujete variovať dizajn v rámci jednej objednávky. Predstavte si sériu tričiek pre teambuilding, kde má každý zamestnanec rovnaké logo, ale iné meno, číslo či grafický prvok. Vizuálne jednotné, no každé jedinečné.

  • Vhodné pre: tričká, mikiny, tašky, športové dresy
  • Minimálne množstvo: od niekoľkých kusov s rôznymi variáciami
  • Možnosť vzorky: áno – potlačíme aj jeden kus na ukážku


✔️ Výhody:

  • plnofarebná potlač vrátane prechodov a efektov
  • tlač z bitmapovej grafiky (nie je nutná vektorová podoba)
  • možnosť meniť mená, slogany, čísla alebo farebné varianty
  • vhodné aj pre väčšie formáty (do A2)

✘ Nevýhody:

  • sýtosť farieb je nižšia ako pri sieťotlači
  • použiteľné len na textil

Príklady použitia:

Športové dresy – logo tímu + meno a číslo každého hráča

dresy na mieru

dresy s menom


Darčekové tašky – rovnaký branding, ale rôzne slogany alebo farebné variácie

personalizované tašky

personalizované tašky

Laserové gravírovanie: Nadčasové a trvácne riešenie

Ak hľadáte potlač, ktorá vydrží dlhé roky, je odolná a elegantná, gravírovanie je vaša voľba. Používa sa najmä pri predmetoch z kovu, dreva, skla či plastu, kde sa nehodí farebná potlač. Gravírovanie vieme prispôsobiť – vytvoriť rovnaké logo na viaceré kusy, a zároveň na každý kus vygravírovať unikátne meno, číslo izby, sériové číslo či identifikátor.

  • Vhodné pre: kľúčenky, štítky na techniku, označenie izieb, fľaše, perá
  • Možnosť vzorky: samozrejme – vždy vám vieme spraviť testovací výpal

✔️ Výhody:

  • extrémna trvácnosť a odolnosť voči oderu
  • vhodné pre rôzne materiály (drevo, plast, kov, sklo)
  • ideálne pre exteriérové či technické použitie

✘ Nevýhody:

  • bezfarebné – gravíruje sa len v jednej farbe
  • nutná vektorová grafika
  • nevhodné pre textil


Príklady použitia:


Kovové prívesky pre hotely – logo + číslo izby

gravirovanie príveskov

laserovanie príveskov


Drevené darčeky – logo firmy + rôzne slogany

dosky s gravirovanim

graviorvanie pre otvaraky

Personalizácia nie je len o mene. Je to o vzťahu. O tom, že človek dostane niečo, čo bolo vytvorené s ohľadom naňho. Či už ide o zamestnanca, klienta, obchodného partnera – personalizovaný predmet hovorí „záleží nám na tebe“. A my v SKETCH vieme, ako to povedať kvalitne a spoľahlivo.

Autor článku:

František Harangózo

Grafik

Fero je skúseným grafikom, dizajnérom a online manažérom. Už od strednej školy sa venuje grafickému dizajnu, ku ktorému časom pribudol aj záujem o online marketing. Stále na sebe pracuje a rád sa rozvíja. Klientovi vie ľudskou rečou a s pokorou vysvetliť i zložité termíny a postupy. Fero pomáha firme aj klientom rásť už takmer 10 rokov.

Vytvoriť rýchly dopyt